No niin.
Suomalaisen yrittäjän nahkeus lähteä opettelemaan copya on itselleni hyvin tuttu.
Siinä missä kunnianhimoinen jenkki tai britti hyppää haasteeseen innolla saadakseen lisää myyntiä entistä nopeammin ja helpommin, muiden esimerkin innostamana...
Suomalainen yrittäjä mielellään lykkää myynticopyn opettelun pitkälle hamaan tulevaisuuteen, ikään kuin "luksustaidoksi" sitten kun kaikki muu toimii.
Tiedän myös mihin tämä lykkääminen johtaa: siihen, että sitä "kun kaikki toimii" -päivää ei koskaan tule, koska pään täyttää kaikki muu: asiakastuki, kirjanpito, verkostoituminen, tarjouskilpailut... jne.
Kun yhtä hyvin voisit ottaa haasteen vastaan ja tehdä KAIKESTA muusta helpompaa, kun copysi tekee puolestasi töitä yötä päivää.
Tiedän tämän myös henkilökohtaisesti itsekin yrittäjänä:
Mm. YKSI seitsemän vuotta sitten kirjoittamani myyntisivu tuottaa minulle edelleen rahanarvoisia yhteydenottoja ympäri maailmaa; viimeiseksi USA:sta, Filippiineiltä sekä Australiasta.
Jos haluat itsekin aloittaa pitkäjänteisen myyntikoneen luomisen - tärkeitä pikavoittojakaan unohtamatta - kerron sinulle muutaman tärkeän syyn copyn tekemiseen, joita et ehkä ennalta tiedosta!
Kuulostaako tavoittelemisen arvoiselta?
Niin, copyn kirjoittaminen ei ole vain kirjoittamistaitoa tai edes bisnestaitoa.
Se on sitä yrittämisen ja liiketoiminnan ihan laavaisinta ydintä, joka saa kaiken tuntumaan tekemisen arvoiselta. Ja näkyy se siellä viivan allakin, kun teet fiksusti ja kovissa taistoissa koeteltuja malleja hyödyntäen.
Lähde rohkeasti opettelemaan - kaupan kautta itseopiskellen tai jos kaipaat lähempää opastusta, ilmaisen kartoituspuhelun kautta. Yrittäjä ei voi tehdä suurempaa palvelusta itselleen kuin aloittaa copy-ajattelun jalon taidon opettelua!
50% Complete
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.